علي ع
علی نقطه باء بسم الله سوره حمد است
فرمودند : همه قرآن در سوره حمد جمع می شودو همه سوره حمد در بسم الله آن وهمه بسم الله آن در باء آن و من نقطه باء آن هستم.
+ نوشته شده در دوشنبه هشتم آذر ۱۳۸۹ ساعت 2:14 توسط نوری اهری رواسجان
|